December 23, 2011

12 days of xmas: day eleven.

Nog 1 dagje en dan zijn de "12 days of christmas" alweer voorbij..
Maar gelukkig mag ik vandaag en morgen nog wat leuke dingetjes weggeven.

Benieuwd wat er vandaag te winnen valt? Kijk dan met mij mee ;-)


En dat is niet de enige die ik weg ga geven.. nee..
Je kunt hem samen met deze mooie paarse kleur winnen!


Dit mooie paarskleurige lakje is van NYC.
Ik zag hem liggen en MOEST hem gewoon meenemen voor één van jullie!

Wil jij kans maken op deze 2 mooie nagellakjes?
- Volg mij op Google Friend Connect of Bloglovin'
-  Plaats een reactie onder deze post of deze post als je dat nog niet gedaan hebt.

Alle andere belangrijke info staat in deze. De giveaway loopt van 13 t/m 24 december, dus iedereen kan alleen vandaag of morgen nog meedoen en op 25 december maak ik bekend wie er iets gewonnen hebben!


6 comments:

If you leave me a comment, please do so..
in English, Dutch or German. Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...