December 21, 2011

12 days of xmas: day nine.

Helaas.. nog maar 3 dagen :(
Ik hou het dit keer weer kort en laat je gelijk zien wat je vandaag kunt winnen.

 
Vandaag kun je dit essence glitternagellakje winnen!
Winnen?
- Volg mij op Google Friend Connect of Bloglovin'
-  Plaats een reactie onder deze post of deze post als je dat nog niet gedaan hebt.

Alle andere belangrijke info staat in deze. De giveaway loopt van 13 t/m 24 december en op 25 december maak ik bekend wie er iets gewonnen hebben!

4 comments:

  1. leuk! deze zou ik graag willen winnen!

    maar ik wacht nog even totdat ik de rest van de cadeautjes heb gezien, dan kies ik er 1tje uit!
    haha, ik hoop dat ik het zo goed doe ;)
    xxx

    ReplyDelete
  2. Naomii - Iedereen die een reactie plaats onder één van de giveaway posts maakt gewoon elke dag kans om te winnen, dus mensen kunnen helaas niet zelf kiezen wat ze graag willen winnen...

    ReplyDelete

If you leave me a comment, please do so..
in English, Dutch or German. Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...