November 19, 2013

Let the colder days begin | Affortable Sweaters Top 10


With this weather, It's always hard to decide what you're going to wear. A t-shirt with a leather jacket? No jacket? A blouse? A comfy sweater?

Met dit weer is het altijd moeilijke om te kiezen wat je gaat dragen. Een T-shirt met een leren jasje? Geen Jasje? Een blousje? Een comfortabele trui?

I'm the kind of person who would like to wear sweaters 24/7, because they're comfortable, fashionable and ofcourse.. warm! That's why I decided to share my top 10 of  favourite affortable sweaters under 25!

Zelf ben ik iemand die het liefst 24/7 truien draagt, omdat ze comfortabel, modieus en natuurlijk warm zijn! Daarom besloot ik mijn top 10 favoriete, betaalbare truien onder 25 met jullie te delen!





These are my faves! I hope this kind of helped you out with your fall clothing choice!
Now tell me, What's your favourite piece of clothing for the colder days? xo

Dit waren mijn favo truien! Ik hoop dat het je een beetje geholpen heeft met je herfstkleding keuze!
Nu is mijn vraag aan jou: Wat zijn jou favo kleding items voor de kouderen dagen? xo

TWITTER | FACEBOOK | INSTAGRAM | 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...