March 23, 2014

London Love!


Sorry for my lack of updates (again), But my laptop screen decided to give up on me and since all of my pictures and articles were on this laptop, I wasn't able to post new articles, plus there's been going on quite some things in my personal life, But I'm back again and can't wait to get started again!
Sorry voor het (alweer) bijna niet updaten van mijn blog, maar mijn laptop scherm besloot het te begeven en aangezien mijn foto's en artikelen op deze laptop stonden, was het niet mogelijk om nieuwe artikelen te posten. Er is ook flink wat veranderd in mijn leventje, Maar ik ben terug en kan niet wachten om weer te beginnen!

So, what have you all been up to lately? Busy with your study? Got a new job? Celebrated quite some birthdays?
Wat hebben jullie de laatste tijd allemaal gedaan? Druk geweest met je studie? Begonnen aan een nieuw baantje? Heel veel verjaardagen gehad?

Since I haven't been updating my blog that much this year, I thought it would still be nice to share some pictures of my trip to London. We went there last December, But since I couldn't even put pictures on my laptop, it took a while for me to post them.
Aangezien ik dit jaar nog niet zoveel heb gepost op dit blog, leek het mij toch leuk om nog foto's van mijn tripje naar Londen te laten zien. We zijn er eind december geweest , Maar aangezien ik helemaal geen foto's op mijn laptop kon zetten, heeft het dus even geduurd! 

Curious which places I've visited? Let's take a look!
Nieuwsgierig welke plaatsen ik heb bezocht? Laten we een kijkje nemen!


 In front of Buckingham Palace || Voor Buckingham Palace


 The London Eye. Wanted to go in there, But the waiting line was waaay too long! || De London Eye. Wij waren van plan om erin te gaan, maar de wachtrij was ons toch echt te lang! 



at Buckingham Palace || bij Buckingham Palace

Big Ben ofcourse! || Big Ben natuurlijk!

 Tower Bridge by day :-) || Tower Bridge overdag :-)

 
One of my favourite pictures: The boyfriend on the tower bridge. ||  Één van mijn favoriete foto's: Het vriendje op de tower bridge. ++ Big Ben again! - Nogmaals: Big Ben!

What's your favourite spot in London and/or what would you like to visit over there? xo
Wat is je favoriete plek in Londen en/of welke plek daar zou jij graag willen bezoeken? xo


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...