December 24, 2011

12 days of xmas: the final day!

Vandaag is het alweer de laatste dag van mijn 12 days of christmas giveaway.
Ik vond het superleuk om te doen en ben blij dat de meeste van jullie het ook een leuk idee vonden!

Maar.. ik geef vandaag natuurlijk nog wat weg.
Benieuwd wat ik op de laatste dag weg ga geven?


Het zijn deze zilverkleurige eiffentoren oorbellen met een zwart strikje.
Ik vond ze té cute om ze te laten liggen.

Wil jij kans maken op deze leuke oorbellen?
- Volg mij op Google Friend Connect of Bloglovin'
-  Plaats een reactie onder deze post of deze post als je dat nog niet gedaan hebt.

Alle andere belangrijke info staat hier. De giveaway loopt alleen vandaag nog, dus iedereen kan alleen vandaag nog meedoen en morgen maak ik bekend wie er gewonnen hebben!


4 comments:

  1. Ach deze zijn zo leuk!
    x Leila in Wonderland

    ReplyDelete
  2. wauw, die zijn echt zoo cute! ^^ want themm!

    ReplyDelete
  3. jaaa die zijn echt super leuk (:

    ReplyDelete
  4. Wauw, die zijn onwijs leuk!
    Die wil ik echt graag hebben.

    ReplyDelete

If you leave me a comment, please do so..
in English, Dutch or German. Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...