June 28, 2012

Wrapp it up!



Hello everyone, I'm back! My mom and I tried to update the other blog, But the internet connection kept failing, so that's why we both haven't posted anything. Oh well, things like that happen and there will be alot of new posts about the items I bought while being on vacation, so get ready!

And now.. a small gift for the Dutchies: Voor de mensen met een smartphone heb ik leuk nieuws!

Zelf gebruik ik deze app al een tijdje, want het is een erg simpele en leuke manier om je Facebook vrienden een leuke cadeaubon te geven. Ik heb het over "Wrapp", afkomstig uit Zweden! Als jullie de 'Wrapp' app al hebben is dat handig en zo niet, kun je deze helemaal gratis downloaden. Het enige wat je hoeft te doen is je aanmelden bij je Wrapp account, een vriend/vriendin/familielid selecteren, er een berichtje bij zetten en op "geven" klikken!

Nu komt het nog leukere gedeelte.. Ik vind het altijd superleuk om wat weg te geven en ben hier dan ook erg enthousiast over: De eerste twintig mensen die op deze link klikken, ontvangen direct een cadeaubon van 25 euro die te besteden is bij fab. Hoe tof is dat?! Let wel op: deze blijft 30 dagen geldig. Als jullie vragen hebben, raad ik jullie aan om eventjes op de website van Wrapp te kijken, aangezien daar al heel wat antwoorden staan!

Ik hoop dat ik dit in de toekomst wat vaker kan en mag gaan doen, aangezien ik het altijd weer leuk vind om dingetjes weg te geven! Voor de rest wens ik jullie heel veel shopplezier!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...