January 9, 2014

Random || Nailpolish Stash!



Most girls/women I know wear nailpolish on a regular base. I'm one of them. From pretty nude colors to pink flakies.. I have it all. That's why I felt like sharing my nailpolish stash! Let's take a look at my collection:
De meeste meiden/vrouwen die ik ken dragen regelmatig nagellak. Ik ben daar ook één van. Van mooie nude kleuren tot roze flakies.. Ik heb het allemaal. Daarom leek het mij leuk om mijn nagellak collectie te delen! Laten we kijken naar wat er in mijn nagellak collectie te vinden is:







This was my stash. I've seen some on other blogs and mine isn't that big compared to others!
Dit was mijn stash. Ik heb al vaker wat nagellak collecties gezien op andere blogs en die van mij valt daarbij echt in het niets!

Do you use lots of nailpolish or do you just like to keep your nails al natural? xo
Gebruik jij veel nagellak of vind jij het fijner om je nagels gewoon lekker natuurlijk te laten? xo

P.S. Sorry for not updating my blog again lately, But my laptop screen has given up on me and most pictures and articles are on it :-( 
P.S. sorry dat ik mijn blog de laatste tijd weer niet meer ge-update had, maar het beeldscherm van mijn laptop heeft het begeven en de meeste foto's en volledige artikelen staan daar dus op :-( 

TWITTER | FACEBOOK | INSTAGRAM | 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...