May 29, 2012

Ek Jurkje Deel 2: ways to wear the dress + hebben?

Hoi iedereen! Toen ik vannochtend naar het EK jurkje zocht, kon ik hem niet vinden, 
maar later op de dag zag ik ze eindelijk liggen en besloot er 4 (1 voor mezelf) mee te nemen!


Dus heb jij bijvoorbeeld geen AH in de buurt en/of kun je ze daar niet vinden? dan heb ik vast goed en slecht nieuws voor je. Ik heb 3 jurkjes meegenomen (one size) en er zijn vast mensen die ze willen. 


Helaas kan ik ze niet zomaar weggeven en geloof me.. als het kon zou ik het zo doen. Daarom reken ik wel 12,50 (10 euro voor het jurkje en 2,50 verzendkosten), maar ik verdien hier niets aan want doe dit gewoon omdat ik weet dat er aardig wat mensen op zoek zijn naar dit jurkje en ik jullie zo toch een beetje kan helpen en dan heb je hem snel in huis! :-)


Het is heel simpel: Stuur gewoon een mailtje naar fashioniqua@live.nl, dan kies ik gewoon 3 mailtjes uit en met die 3 personen neem ik dan contact op (lees: mail ik terug met de nodige info). Als er meer mails dan verwacht binnenkomen zal ik kijken of ze deze jurkjes nog bij ons hebben want ze gaan sneeeeel en zo niet, dan zie ik het vanzelf wel, haha! ;-)

En om deze post leuk af te sluiten zijn hier nog een aantal manieren om dit jurkje te dragen:

Ik ben stiekem verliefd op het jurkje en ben blij dat ze hem alleen in het oranje verkopen,
want anders was ik nu waarschijnlijk blut geweest ;-)

Als je nog vragen hebt, mag je natuurlijk een reactie hieronder achterlaten,
maar vragen mailen mag natuurlijk ook! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...