May 27, 2012

Supertrash EK jurkje!

Dit keer een post in het Nederlands, aangezien er in het buitenland vast geen AH is en ik dit nog niet echt veel op het internet heb zien staan.. Jullie hebben vast al gehoord dat Supertrash dit jaar weer met een oranje jurkje komt en verkrijgbaar is voor 69,95. Nu heb ik leuk nieuw voor jullie.

Vandaag kreeg ik namelijk het Albert Heijn foldertje in de brievenbus en op de laatste pagina stond daar tot mijn grote verbazing een foto van de bekende "thousand ways dress"  in het oranje. Volgende week kun je dit jurkje dus voor maar 9,99 vinden bij de Albert Heijn

 

 
Aangezien ik maandag en dinsdagochtend werk (ja, ik werk bij de AH), ga ik gelijk even kijken of ze bij ons liggen en zo ja neem ik er natuurlijk ook één of meer mee! Laat het me weten als je er ook één wil, dan ga ik even voor je kijken!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...