October 15, 2013

Personal + Q&A



It's fun to share posts about fashion and other subjects I like, But one of the things I like about blogging is the fact that you also get to know the people behind the blogs. I think It's important to also share personal things with your readers (not TOO much ofcourse), so they can get an impression of what kind of person you are, instead of just knowing that you love nail art or fashion or baking. That's why I decided to share some of the things going on in my personal life right now. I won't make it too long, But this way you will get to know me a bit better!

You can already read some info about me in the sidebar, So I'll try to mention new things you probably didn't know before, like school. Alot of you go to school and are busy with that, But unfortunately I have to wait untill February, before I can start a new study in Alkmaar (Marketing & Communication), So instead of going to school, I am currently working at a grocery store. When I had enough time left, I usually took driving lessons and actually enjoyed it, since I love driving around! Unfortunately the lessons were just one hour, because I could drive all day long! Now I'm finally able to do that (well, once I saved enough money for a car), Because I passed my driving test last thursday! It took me 4 times though, But I can't complain about that! Now I can't wait untill I get to drive around by myself ;)

That's it for now, Because I don't really know what else I can share with you at the moment, But this would be a good time for a Q&A, So if you have any questions, feel free to comment below or send an email to the mail address shown in the sidebar, and I'll answer your questions as soon as possible! xo

Het is altijd leuk om posts te delen over mode en andere onderwerpen die ik leuk vind, maar één van de leuke dingen van bloggen is het feit dat je de personen achter de blogs ook leert kennen. Ik vind het belangrijk om ook persoonlijke dingen met je lezers te delen (niet té veel natuurlijk), zodat ze een impressie krijgen van wat voor persoon je bent, in plaats van alleen te weten komen dat je van nail art of mode of bakken houdt. Daarom besloot ik om een aantal dingen uit mijn persoonlijke leven met jullie te delen. Ik maak het niet té lang, maar op deze manier kunnen jullie mij toch een beetje beter leren kennen!

Je kunt al een stukje over mij lezen in de sidebar, Dus ik ga proberen om feitjes te delen die je nog niet van mij wist, zoals over school. Ik weet dat een groot deel van jullie naar school gaan en daar heel druk mee zijn, Maar helaas moet ik nog tot Februari wachten totdat ik kan beginnen aan een nieuwe studie in Alkmaar (marketing & communicatie), dus in plaats van naar school te gaan, werk ik nu in een supermarkt. Wanneer ik buiten mijn werk om genoeg tijd had, nam ik meestal rijlessen en genoot ervan, aangezien ik het superleuk vind om rond te rijden! Helaas waren alle lessen maar een uurtje, want ik had de hele dag door kunnen rijden! Nu zou ik dat eindelijk kunnen doen (nadat ik genoeg geld heb gespaard voor een auto), want ik ben vorige week donderdag geslaagd voor mijn rijexamen! Ik heb helaas wel 4 pogingen moeten doen, maar daar mag ik niet over klagen! Kan niet wachten tot ik zelf rond kan rijden! ;-)

Dit was het voor nu, Omdat ik geen idee heb wat ik op dit moment nog meer met jullie kan delen, maar dit zou wel een goede tijd zijn voor een Q&A, dus als jij nog vragen hebt, mag je deze achterlaten in de reacties onder deze post of je kunt me emailen via het email adres in de rechter zijbalk. Ik reageer zo snel mogelijk terug! xo



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...