December 22, 2011

12 days of xmas: day ten.

We zijn alweer bij dag 10 aangekomen!
Vandaag ga ik weer iets super leuks weggeven ;-)

Benieuwd wat het vandaag is?  

 
Vandaag geef ik deze zilverkleurige ring met paarse steentjes (maat S) weg!
Ik heb er zelf ook één en ik vind hem supermooi.

Hier nog een aantal foto's van deze beauty ;-)




 Wil jij deze ring winnen?
- Volg mij op Google Friend Connect of Bloglovin'
-  Plaats een reactie onder deze post of deze post als je dat nog niet gedaan hebt.

Alle andere belangrijke info staat in deze. De giveaway loopt van 13 t/m 24 december en op 25 december maak ik bekend wie er iets gewonnen hebben!

Je heb nog 2 dagen om een reactie achter te laten op één van de giveaway posts..
Op deze manier maak je kans om deze mooie ring te winnen.

Good luck!

3 comments:

  1. Super ring, maar die pas ik denk ik niet haha. Xxx

    ReplyDelete
  2. woow hele mooie ring, ik pas hem alleen niet ben ik bang :(
    xx

    ReplyDelete
  3. leuke ring! maar deze is te groot voor mijn vingers. (heb namelijk hele smalle vingers)

    ReplyDelete

If you leave me a comment, please do so..
in English, Dutch or German. Thank you! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...