November 12, 2013

Shoes cancan give-away winner!


Just a short update about the Shoes-Cancan Give-away where you could win a giftcode worth a €40,-
First I want to thank everyone for participating! Let's hope I can do more give-aways like this in the future, because I really enjoyed doing this!


Hier een korte update over de Shoes-Cancan Give-away waarbij je een giftcode ter waarde van €40,- kon winnen. Als eerste wil ik jullie natuurlijk bedanken voor het meedoen! Laten we hopen dat ik in de toekomst meer van deze give-aways mag doen, want ik vond het superleuk om te doen!

Now.. the moment you have all been waiting for.. The winner of the giftcode is.... Vanessa Esperanza
Congratulations and If everything went well, you should have received an email with info and your giftcode!

En dan nu.. het moment waarop jullie hebben gewacht.. De winnaar van de giftcode is.. Vanessa Esperanza!
Gefeliciteerd en als het goed is had je al een mailtje ontvangen met info en je giftcode!


I'm sure there will be another give-away VERY soon, so keep an eye on this blog.
You never know when I'm in a good mood ;-)

Ik weet zeker dat er binnenkort weer een give-away aankomt, dus hou mijn blog in de gaten.
Je weet maar nooit wanneer ik in een goede bui ben ;-)

Winner was chosen by random.org || De winnaar is bepaald met random.org
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...